Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne kahjulike maksukordade vastu võitlemise kohta
From: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 18:09:36 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Ildikó Gáll-Pelczi juhtimisel koostatud eriaruanne 27/2024: „Võitlus 
kahjulike maksukordade ja äriühingute maksustamise vältimise vastu – EL on 
loonud esimese kaitseliini, kuid puudusi on meetmete rakendamises ja 
järelevalves“.

Audiitorite sõnul on küll tugevdatud kahjulike maksukordade ja äriühingu 
tulumaksu vältimise vastaseid ELi kaitsemeetmeid, kuid kõiki lünki ei ole 
endiselt täidetud. EL on loonud üksnes esimese kaitseliini, kuna otsese 
maksustamise küsimustes on juhtohjad liikmesriikide käes. Lisaks ei ole ELi 
loodud kaitse endiselt vettpidav, sest liikmesriigid tõlgendavad 
kaitsemeetmeid erinevalt ja neil puudub ühine tulemuslikkuse seireraamistik.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-27>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .